Pagini

miercuri, 2 septembrie 2009

Cei patru D din Time management


Azi ii povesteam lui tzuiu ca pur si simplu nu am timp de nimic altceva decat de job. Si ca, oricat de organizata incerc sa fiu, nu-mi ies niciodata socotelile asa cum ar trebui. Am devenit dependenta de agenda, imi notez in ea task-uri, le bifez pe alea indeplinite si totusi, ma intristez, cand la finalul unei zile, imi dau seama ca raman si cateva nerezolvate. Asta pentru ca mereu intervine ceva neprevazut.

Tot incerc sa vad care ar fi solutia pentru a-mi eficientiza munca.
Iata o tehnica, prin intermediul careia putem obtine rezultatele dorite. Am gasit-o pe site-ul lui Gabi Pascal, director executiv al Habitat for Humanity Comanesti.

Cei 4 D

1. Dorinta de a deveni expert in time management (TM)
2. Decizia de a deveni expert in TM
3. Disciplina de a repeta cateva tehnici simple pentru a face TM un obicei
4. Determinarea de a persista pana obtii rezultatele

Gabi tine sa precizeze ca daca aceste tehnici simple sunt aplicate in mod constant si constient, viata noastra s-ar schimba semnificativ.

Oare cat de dificil e sa pui teoria in practica?

Niciun comentariu: