Pagini

vineri, 19 septembrie 2008

În jungla bucureşteană...start game!

Rezumatul săptămânii trecute - zile nedormite, timp pierdut pe trenuri, bani cheltuiţi în stanga şi în dreapta pe te miri ce, stres...muuult stres. Dar totul e bine când se termină cu bine! Gata cu admiterea. Sunt masterand la FJSC, la Managementul instituţiilor mass media. Exact ce îmi doream ;)). Mi-am dat seama că în viaţă nu există doar succese sau insuccese. Există si pseudosuccese. De ce spun asta? Pentru că am intrat la cu taxă. Undeva în apropierea liniei de marcaj:))

Aflasem mai demult că la masterul de management e ditamai concurenţa. Insă eu una mă gandeam că vom fi mulţi candidaţi înscrisi, pe puţine locuri. Ei bine, m-am înşelat. Nu am fost decât 23. Concurenţa se referea la felul în care se pregătesc cei care doresc să urmeze acest program. Şi trebuie să recunosc ceva. Pentru mine, absolvent de jurnalism în Timişoara, a fost şocant să văd nivelul la care erau pregatiţi bucureştenii. Net superiori mie. Şi asta în condiţiile în care pe durata facultătii am reusit mereu sa fiu printre primii 5. 
Nu am avut emoţii. Probabil că şi acest motiv a contribuit la pseudosuccesul meu. Am fost prea relaxată. Iar eu, când sunt relaxată, de obicei o dau în bară. Alaturi de mine în sală s-au aflat 5 studenţi de la FJSC. Am facut parte din grupa de foc, cum era să aflu mai târziu de la dna. Luminita Rosca, presedinta comisiei. Notele, bineînteles, s-au dat prin comparatie cu ceilalti. În cazul meu, nici o şansă de a prinde un loc la buget. Şi era cât pe ci să renunţ, dar o discuţie de vreo 15 minute cu doamna Roşca m-a determinat să rămân la ea la master. Iată că pentru prima oara in viaţă, o sa îmi plătesc studiile. 25 de milioane. O sumă deloc de neglijat. Noroc cu parinţii:)) 
Şi cum imi doream tare mult să îl cunosc pe celebrul Mihai Coman, am avut ocazia să-i fac o vizită în cabinet. Am depus o cerere şi am discutat cu dânsul vreo 5 minute. Cand am intrat în sală, corecta un teanc de lucrări şi râdea. Am aruncat un ochi pe ele, apoi am zambit. Notele erau toate sub 5. Să sperăm că eu o să am mai mult noroc ca masterand la FJSC. Mai ales că intenţionez să trec din anul 2 la buget. 
Acum, nu imi rămâne decât să caut un acoperiş de-asupra capului şi un job. Uşor de zis, greu de gasit...Se apropie momentul în care trebuie să lichidez camera din cămin. Mi-e tare greu să plec din C8 :((

Un comentariu:

Carina spunea...

Welcome the club. Si eu va trebui sa-mi platesc studiile pentru prima data. Macar tu intelegi de ce. In mintea mea e o nebuloasa totala.