Pagini

marți, 2 iunie 2009

Viata intr-un "call center"


Desi la prima vedere, job-ul in cadrul unui call center poate parea ceva simplu, va asigur ca nu e asa. Nu, nu mi-am schimbat eu peste noapte locul de munca, ci am o buna prietena care lucreaza intr-unul. So, viata ei a devenit olecutza mai dificila de cand are parte de conversatii cat se poate de cretine cu unii dintre clientii firmei pe care o reprezinta. Mai mult, uneori clientii nu apeleaza la telefon pentru a-si rezolva problemele legate de echipamentele tehnice achizitionate, ci la chat sau e-mail.

Iata un text, primit azi de prietena mea, text care, trebuie sa recunosc, m-a amuzat f. tare la prima vedere :

"am o problema cu imprimanta imi spune ca , cartusul este gol si l-am incarcat dar imi apare o problema imi apare joc de lumini la imprimanta si nu mai scoate nimic culorile care apar sunt de 3 ori portocaliu si 1 verde . ce sa fac. te rog sa imi raspunzi."

"Limba romana e o limba straina pentru unii", spunea un prof de-al meu de prin liceu, facand referire la cativa colegi. Pe vremea aia ne pufnea rasul la auzul zicalei. Acum insa, cand vad asemenea exprimari(ca a' de mai sus) ma apuca plansu'. Gramaticile romanesti e grele tare.

E nasol sa ai de-a face cu oameni care habar nu au sa scrie un e-mail corect. Mai ales ca regulile de baza ale scrisorii electronice sunt acuratetea, concizia si corectitudinea. E chiar asa dificil sa respectam aceste rigori?

Lasand asta la o parte, uneori inteleg de ce prietena mea e nervoasa si se crizeaza atunci cand o mai stresez pe mess. Si eu, daca as intra in contact cu clienti de acest gen as deveni un pachet de nervi, lipsit de rabdare!

Niciun comentariu: