Pagini

marți, 26 iulie 2011

Adriana are o forma rara de cancer la numai 25 de ani. Are nevoie de ajutorul nostru


Am cunoscut-o pe Adriana in urma cu cateva luni, cand trebuia sa fac un material cu doi pacienti, voluntari in Asociatia Little People Romania si membri ai Clubului Temerarii. Adriana a fost unul dintre cei doi intervievati. Trebuie din start sa va spun ca in viata mea nu am avut emotii mai mari la un interviu, nici macar atunci cand am stat de vorba cu oameni sus pusi in societatea romaneasca - politicieni, academicieni, profesori unversitari, etc.

Am fost de-a dreptul uimita cand am aflat ca Adriana este colega cu mine. Nu-mi amintesc sa o fi vazut vreodata la etajul 5 din cladirea de birouri unde lucrez. Conversatia noastra a debutat cam asa:
- Si...lucrezi undeva in momentul de fata?
- Da, sunt redactor la NCH.
- La NCH? La Electroaparataj?
- Da, lucrez la cinemagia.ro.
- Oau, tu vorbesti serios? Si eu tot acolo lucrez, dar la alta publicatie. 
*Am zambit amandoua si eram multumita pentru a am reusit sa sparg gheata dintre noi.

"Sunt un om extraordinar de optimist"
Adriana este o persoana foarte optimista. In momentul in care s-a intalnit cu mine tocmai aflase ca boala a recidivat. Dar era fantastic de optimista. Voia sa apeleze la medicina alternativa pentru a nu-si mai supune corpul la tratamente dure precum chimioterapia ori radioterapia. Din pacate, am citit in presa zilele trecute ca a suferit in urma cu putin timp o a treia interventie chirurgicala.

Este, in schimb, nevoie de o a patra operatie. Forma rara de cancer pe care o are Adriana nu poate fi tratata in Romania, ci doar la clinicile de specialitate din Germania sau Turcia. Bineinteles, costurile sunt semnificative - intre 40.000 si 70.000 de euro, bani de care Adriana nu dispune in momentul de fata.

"Cancerul la 25 de ani, cea mai tare experienţă a vieţii mele"
Publicatia la care lucreaza a initiat insa o campanie pentru strangerea sumei respective, iar presa deja a inceput sa scrie articole pentru ajutorarea colegei mele. Chiar azi de dimineata, am vazut ca prietena mea Alexandra Jeles de la Romania libera a scris despre Adriana:

Cancerul i-a schimbat radical viaţa, dar nu în rău aşa cum ar crede toată lumea. „Faptul că m-am îmbolnăvit de cancer este cea mai "tare" experienţă a vieţii mele. M-a făcut să apreciez altfel viaţă, am devenit un om mai bun şi mai profund, am început să dau atenţie lucrurilor mici pe care înainte nici nu le observam şi să mă bucur de ele. Nu mai spun niciodată că mă plictisesc, că sunt obosită, nu mă mai supăr pentru lucruri mărunte. Am cunoscut nişte oameni minunaţi, care mi-au schimbat viaţă", i-a marturisit Adriana Alexandrei, intr-un material pe care il puteti citi in intregime AICI.

Mai multe informatii despre povestea Adrianei Cuta gasiti AICI.

Contribuie cu o donatie pe numele Ioana Adriana Cuţa prin unul din modurile de mai jos:
Sună şi donează la unul din numerele:
0900.900.230 (donezi 2 Euro)
0900.900.232 (donezi 5 Euro)
0900.900.234 (donezi 8 Euro)

Transfer bancar într-unul din conturile:
RO72RZBR0000060009593270 (lei)
RO38RZBR0000060013717255 (euro)
deschise la Raiffeisen Bank.

Info despre cont AICI.

Niciun comentariu: