Pagini

miercuri, 17 august 2011

Balada Claudiei


Inainte sa particip la Forumul Romania Juna, despre care puteti citi aici, m-am inscris la un workshop de jurnalism narativ sustinut de Cristi Lupsa (editorul DoR). Intr-una din zile am fost nevoite sa discutam cu o colega si sa scriem o mica povestioara despre ea. Alexandra, copywriter de meserie, a ales isi structureze textul intr-o balada - pe care va invit sa o cititi mai jos. Este despre mine si e foarte faina! Multumesc, Alexandra, pentru surpriza placuta! :-)

"Balada Claudiei"
de Alexandra Munteanu

Sa imi fie cu iertare
N-am a spune lucru mare
Ca in doar 10 minute
Nu ai cum sa afli multe

Doar de scoala-jurnalism
'n timpu' liber-activism
Si salariul ei lunar
Vine de la un ziar

De natura medicala
Pus pe net, nu scos pe coala
De doi ani sa fie scrie
Si invata meserie

De loc e din Timisoara
Da' a batut toata tara
Ca sa vina-n capitala
Sa mai faca niste scoala

E mandra ca-i banateanca
Zi-i o data ardeleanca
Si sa vezi atunci morala
Nu mai zici si-a doua oara

La sfarsit, chiar cand sa plece
Cam pe la minutul 10
Un ID de mess mi-a dat
Poate-om mai sta la un chat

Si-am aflat ca-i mare fan
Un portar de-i capitan
Iker, ala al lu' Casilass
De-l iubeste muchas ninas

Si de-aici pan' la metro
Asta e ce-am aflat io!

Niciun comentariu: