Pagini

joi, 13 octombrie 2011

Viata mea fara FaceBook

Astazi am luat o decizie cel putin ciudata, dar care m-a facut sa zambesc in momentul in care am apasat butonul DEACTIVATE. Dupa cum se intelege deja din titlul acestui post, am hotarat sa renunt la contul de FaceBook, pe care timp de doi ani l-am crescut de asa maniera incat ajunsesem sa am 1.500 de persoane in lista de prieteni. 

Primele ore fara FaceBook sunt, la fel ca si decizia luata azi fara a sta prea mult pe ganduri, destul de ciudate. M-am obisnuit cu e-mailul invadat de notificari ce apartineau celor 1.500 de persoane pe care le aveam in lista - evenimente, comentarii, mesaje etc. Si, sincer va spun ca e prima oara dupa multe luni in care nu am sters sute de mailuri din casuta de yahoo.

Nu stiu daca voi renunta in totalitate la contul de FB, dar voi face un experiment. Macar in prima faza. Vreau sa vad cat pot rezista fara FaceBook, retea pentru care simt eu ca am dezvoltat o adictie. Am si LinkedIn, am si Twitter, dar parca niciuna dintre ele nu e ca un drog. In plus, am ajuns la concluzia ca FaceBook e time consuming! 

Exista, din cate am inteles, setari prin care sa primesc un mail odata la o saptamana, ca un fel de newsletter, dar nu am cautat optiunea respectiva si nici nu intentionez. As vrea ca experimentul asta sa-mi demonstreze ca pot duce o viata si fara FaceBook.

6 comentarii:

Anonim spunea...

F.tare :)

Anonim spunea...

AMR cat lesi? Au trecut deja 4 zile. :P

Claudia Spridon spunea...

Lesi, nu simt nevoia sa reactivez contu. Nu ma gandisem la o proba de 1 saptamana de exemplu. Cu cat stau mai mult fara FB, cu atat mai bine :-D

Anonim spunea...

Nu ma asteptam sa-ti inchizi contul:D Dar se poate trai si fara Facebook... am probat si eu,desi intr-un final l-am reactivat...Doar ca acu nu mai e dependenta aia ca la inceput.
PS: eu mi-am dezactivat mailurile :))
>:D< :*:**

Edy spunea...

Stii f bine ca esti capabila de orice iti propui.. si mai trebuie sa stii, la fel de bine, ca toata comunicarea asta mediata tehnologic are si parti bune si parti mai putin bune. depinde doar d tine sa gasesti echilibrul... poate acum, fara fb, ne vdm si noi la un suc... pupici!

Edy

roby spunea...

Pentru bilete ieftine de avion incearca siteul www.flysky.ro si vei gasi cele mai mici preturi de pe piata!