Pagini

joi, 30 iulie 2009

Job-ul ideal? Think again!

Tagline: Life's too short for the wrong job!
O prietena mi-a dat un link pe Ymessenger, cand eram ieri la job. Desi eram prinsa cu treaba, am aruncat o privire pe aceste poze si sincer, chiar mi-au inseninat ziua.
Sursa: www.umornegru.ro

Pozele sunt, in opinia mea, grozave :) Poate ca, la un moment dat, chiar si voi ati avut un job care nu v-a satisfacut pe deplin. Eu una am facut parte din aceasta categorie timp de cateva luni. Trebuie sa recunosc ca cea mai buna decizie posibila a fost cea de a-mi schimba job-ul. It kinda sucks sa nu fii multumit de locul de munca, dar si mai nasol e sa te complaci intr-o situatie de acest gen, datorita circumstantelor.
I
n ceea ce ma priveste, I'm me, again :)


Intrebari: Ce presupune de fapt job-ul ideal? Mai putem vorbi despre el in contextul crizei? Sunt schimbarile de bun augur? Sau ne multumim cu ceea ce avem?

Niciun comentariu: