Pagini

luni, 27 iulie 2009

Perle"a la Marian Vanghelie" =))

Am primit azi un e-mail cu perle "a la Marian Vanghelie", presedinte PSD Bucuresti. Majoritatea sunt, logic, mega amuzante, so, I've decided to share them with you(au si diacritice...ieeeei). Le-am selectat pe cele mai funny:
  • Vocea mea se va face auzită oriunde. Şi pe sub apă.
  • Cine nu are loc de mine. nu mă interesează. să se înghesuieşte!
  • Soarta mea a fost hotărâtă de destin.
  • Avem nevoie de lideri adevăraţi, nu de maimuţoi implementaţi
  • Eu am să-l scot pe Gigi Becali din politică, pentru că Gigi Becali m-a scos pe mine din sărite.
  • Sunt atât de nervos şi de supă­rat, încât nu vorbesc decât adminis­trativ
  • Gigi Becali este un om uman
  • Şi-ntr-un pom dacă mă puneţi, eu am puncte de vedere.
  • Chiar dacă n-am două sute de kile, când m-apăs, m-apăs rău pe oricine.
  • Ca şi prieten cu Sorin Oprescu, mă doare vizavi de atitudinea pe care a avut-o Sorin Oprescu.
  • Pe mine mă recomandă foarte multe calităţi
  • Numai cine nu lucrează nu poate să i se impute că poate să fie şi mici greşeli, dar nu astea.
  • Sunt oameni tineri, oameni care sunt prezenţi aici în faţă şi pe care vreau să le mulţumesc.
  • Deci prezenţa mea e datorită stării Bucureştiului în care ne aflăm
  • În ultimii cinci ani este anormal să mergem cu maşinile şi cu transportul în comun care mergem.
  • Nu există fiinţă umană, fie că locuieşte în Africa, în Asia sau în Rahova, care să nu fi văzut un film, să nu fi rupt o floare, o fată sau un băiat, după cazul care este fiecare.
Vai si amar de unii oameni care ne reprezinta. Mai spuneam eu odata ca gramaticile limbii romane e grele tare, dar personajul de care povesteam era un simplu client al unui magazin on-line. In cazul de fata, se schimba macazul. Domnu' Marian Vanghelie e ditamai presedintele PSD Bucuresti.

Se pare ca nea' Vanghelie nu are cunostinta de proverbul: "Daca taceai filosof ramaneai!" Dimpotriva, face omu' ce face si scoate cate un porumbel pe gura de fiecare data cand prinde ocazia. Si are o exprimare de CACAO!!!


Any comments? =))

2 comentarii:

ale spunea...

:))))))) Nu toata lumea merge la scoala, bre! :)))))) Si daca merge, nu invata si daca invata, invata ce nu trebuie si aia tot insuficient :))) http://www.realitatea.net/160716_Biografie---Marian-Vanghelie-isi-incearca-norocul-la-Primaria-Capitalei-pentru-a-doua-oara.html iote :)))

Claudia Spridon spunea...

Oke, admitem asta atunci cand omul nu e persoana publica. Poate fi needucat, prost sau cum vrei tu. Dar cand omul care iese in fata si ii reprezinta pe altii isi arata gradul de incultura de fiecare data cand vorbeste, nu e normal.