Pagini

sâmbătă, 22 mai 2010

Dumneavoastra...la 23 de ani?

Citeam azi blogul unui fost coleg din OSUT(Organizatia Studentilor din UVT), care povestea, pe jumatate amuzat, o experienta cu care nu se mai intalnise pana in acel moment. O domnisoara(21-22 ani) i s-a adresat cu apelativul "dumneavoastra" la un xerox din Complexul Studentesc timisorean.

Pe masura ce am parcurs textul scris de Adi (nascut in 85'), am inceput sa zambesc. Ma regaseam si eu in povestirea lui. Mi s-a intamplat si mie sa fiu luata cu "dumneavoastra" de catre diversi PR-isti de pe la evenimente, care aveau aceeasi varsta ca si mine.

In consecinta, realizezi ca esti deja o persoana matura, fapt ce unora, evident, nu le place (eu, de exemplu). Cand ceilalti te percep precum o persoana demna de apelativul "dumneavoastra", te apasa practic, un fel de responsabilitate pe umeri. That made me thinking.

Pfff...cand ar trebui sa incepem sa ne adresam cu "dumneavoastra" unui tanar? Care e varsta minima la care putem utiliza acest apelativ fara ca tinerii sa fie stanjeniti?

Niciun comentariu: