Pagini

marți, 16 noiembrie 2010

Cum m-am mutat io in rau famatul Pantelimon

M-am mutat! - haaaapy haaaapy joy jooooy!
Va povesteam prin luna mai de peripetiile mele si ale Mirei cu un asa zis domn proprietar, care cu trei zile inainte de mutarea efectiva ne-a dat cu shutu in fund. Dap, era cat pe ci sa ne trezim sub ceru' liber, cat e el de mare! Daaar, bunu' Dumnezo' a fost cu noi si iaca, ne-am gasit si noi un apartament suuuuper tzutz, fix la 10 minute de mers agale pe jos la birou. Aci evident ca sunt avantaje da normal, ca in orice situatie din viata asta minunata si superba, sunt si cateva dezavantaje.

O sa incep cu dezavantajele, ca momentan astea-s mai putine la numar. Asadar, sa purcedem:

1. domne, vad cladirea de birouri unde lucrez de pe geamu' de la balcon. Unii ar aprecia treaba asta, da io, cand am chef sa ma desprind de munca si de medici si de medicina si de cercetare si simt nevoia sa ma relaxez uitandu-ma ca cretinopata pe geam...nu sunt bash multzumita. E o senzatie d-aia ciudata al naibii ca munca ma urmareste peste tot!
2. stau in minunatul Pantelimon, cartier rau famat. Asta n-ar fi o asa mare problema, dat fiind faptul ca inainte sa ma mut aci in inima lu' Pantelimon am stat aproape de centura, la 1 Decembrie, unde puteam umbla linistita cu hartia igienca in brate si nu-mi dadea nici naiba importanta. Unde mai pui ca la inceputul sederii mele in Bucuresti, am aterizat direct in Salajan, despre care imi canta Puya si Sisu prin tinerete.
3. pe locul trei la dezavantaje ar fi locatia superbului apartament cu doua camere care are bucatarie si baie (da da,  are si cada, doamne ajuta; am avansat in viata, clar!). E situat, Maria sa, in imediata vecinatate a RATB-ului. Si prin RATB ma refer la: tramvai care imi vajaie in creieri dimineata, autobuze care, chiar daca nu imi vajaie in creieri dimineata, ma enerveaza. Apoi, ar fi masinile. Multe muuulte masini care claxoneaza la greu ca stau in ditamai intersectia.
(Nota: initial, eram fericita ca locuim intr-o zona cu tzashpe mii de banci aka BRD, City Bank, ING, bla bla; mi-am dat seama, intre timp, ca n-am asa de multi bani incat sa frecventez bancile non stop)
4. nu am net inca, dar fur prin wireless de la vecini (multumiri lui Spicer pe aceasta cale)

Avantaje:
1. In primul rand, ma bucur ca nu mai circul prea des cu metroul/tramvaiul/autobuzul. Am mai mult timp la dispozitie si pentru prima oara dupa mult timp, pot sa zic ca ma simt ca in Timisoara, cand faceam 7 minute de la camin la job si la faculta!
2. am o gramada de magazine aproape - de la marketuri si hipermarketuri la magazinute dinalea mici si al naibii de scumpe.
3. sunt inconjurata de banci :-)) deci daca primesc bani pot linistita sa ma duc la oricare western union am chef
4. am cada/vana
5. am bucatarie mare si draguta; mnoa, cica o sa incep sa si gatesc; acu trei zile am gatit pentru prima oara, iar bietul tata ma suna din cinci in cinci minute sa vada in ce stadiu sunt cu pregateala si sa verifice daca nu am dat foc la casa
6. am scutit 1 milion pe care il plateam lunar pe transportul in comun
7. proprietarii is de gashka si s-au oferit sa mearga ei sa ne plateasca intretinerea si cheltuielile ...

What could we want more? :X

Asa, de final, scuzati-mi limbaju' de balta din postul asta si combinatia banatzeneste, ardeleneshte, englezeste, dar mi-e lene sa scriu corect si literar! Macar aci, pe blog, ma mai destind si io :D Multzam fain de intelegere :-)

2 comentarii:

LAu spunea...

oooo Felicitari bine de stiut ca in primavara voi face o noua vizita la Us embassy !!! deabia astept sa ne revedem ;)

Claudia Spridon spunea...

haha, Lau, te astept pe la mine :D avem mult loc in apt :D si am cada!!!!