Pagini

duminică, 6 februarie 2011

O experienta inedita - StudentFest 2007

Una dintre cele mai faine experiente ever a fost cea in care am facut parte din organizarea StudentFestului, cunoscut ca fiind cel mai important festival de arta studenteasca din Sud Estul Europei, "alternativa la educatia formala pe care sistemul ne-o propune de 18 ani".

SINTETIC Globalizare.Socializare.Sterilizare - StudentFest 2007
Stiam ca StudentFestul este unul dintre cele mai tari evenimente studentesti organizate in Timisoara, iar alegerea unei sectiuni in care sa ma implic nu mi-a dat sub nicio forma batai de cap - am vrut la Muzica, acolo am ajuns. Am avut norocul sa lucrez alaturi de o echipa geniala. And we trully kicked ass that year. Nu ne-am zgarcit la capitolul genuri muzicale, ba din contra am mers pe diversitate - punk, jazz, gospel , reggae si evident, rock. 
Seara rock
Mihnea de la Luna Amara
Saptamana aceea nu cred ca am dormit mai mult de 10 ore cu totul. Ziua eram la Fest, cu treaba, seara eram la beuta (ah, ce beute) si partyuri drum and bass, cu formatiile si cu prietenii. Aaa, sa nu uit, in penultima zi mi-am sucit piciorul (dovada, mai jos) si nu am prins concertul de gospel, care cica a fost bestial.
Glezna varza
Dupa incheierea festivalului noi (za team) am ramas prieteni si am mai "pus" de cateva ieseli, printre care si una la Cluj. Nu mai tin minte mare lucru despre tripul ala decat ca am baut palinca ardeleneasca la greu (multumim lui Dan pe aceasta cale), ca mi-a placut foarte mult caminul din Hasdeu in care am stat (un fel de mini garsoniera pentru studenti senatori si reprezentanti de ONG-uri) si ca am atarnat prin cateva baruri mega faine - La Tevi e maxim!
Maria, Ili, moi, Miha
Daniela si Mira
Dan
Gabitzu si Kiwi (La multi aaaani, again!)
De ce am ales sa scriu despre asta? Pentru ca o discutie de pe FaceBook cu  prietenii de la sectiunea de Muzica mi-a reamintit de vremurile bune. Miss ya guys!

Voluntariat = prietenie
Dragii mei, voluntariatul este o experienta inedita. Voluntariatul inseamna atitudine, inseamna nonconformism, inseamna dezvoltare personala si profesionala, inseamna munca de echipa, schimb de experienta si nu in ultimul rand, inseamna distractie. Dar mai presus de toate, voluntariatul inseamna prietenie.

Daca aveti sansa de a intra intr-un ONG studentesc nu stati pe ganduri. Avantajele sunt numeroase, iar dezavantaje...daca stau bine sa ma gandesc, nu exista! :-)

Niciun comentariu: