Pagini

vineri, 4 martie 2011

Am trotuarul meu...si sunt tare fericit!

A nu se crede ca mi-am schimbat subit job-ul si ca am trecut de la jurnalism la a face trotuarul. Titlul ii vizeaza pe soferii care considera ca sunt nu doar amfitrionii strazilor bucurestene, ci si ai trotuarelor din Capitala. Acesti soferi nesimtiti ma calca pe nervi aproape in fiecare dimineata si deja devine frustrant.

Sa va explic cum sta treaba. Eu, pieton pe jumatate adormit la 8.45 in drum spre birou, dependent de muzica data la maxim in casti (ca sa ma trezesc inainte de sedinta de redactie care incepe la 9 fix), era cat pe ce sa fac infarct de cateva ori. Cauza? Amfitrionii mai sus mentionati ma claxoneaza cand sunt la un metru distanta de mine...pe trotuar. Nesimtire? Claar, poate chiar mai mult de atat!

Sa zicem ca daca as traversa neregulamentar STRADA sau as confunda rosul cu verdele, ceea ce e posibil daca nu-mi beau cafeaua de dimineata (sunt dependenta si de cofeina), i-as intelege pe domnii soferi. Pe bune! Si sincer va spun ca nu m-as supara daca m-ar bombarda cu cateva injuraturi, mi-as asuma partea de vina. Dar domnee, cum naiba sa ma claxoneze pe TROTUAR de parca ar fi al lor si nu le-ar fi suficienta strada care si-asa are 4 benzi?? 

Astea is momentele in care imi dau seama ca Bucurestiul e o jungla si imi reamintesc cu drag de Timisoara, unde oamenii, chiar si soferii, sunt de un bun simt greu de explicat in cuvinte.

Niciun comentariu: