Pagini

miercuri, 16 martie 2011

Bucuresti. Demolam strada. Cand? Noaptea!

De multe ori am zis ca Bucurestiul e pe de-andoaselea! De doua zile incoace am confirmarea! Va povesteam aici ca ne-am mutat de ceva timp in Pantelimon si ca stam intr-o mare intersectie, pe unde trec tramvaie, autobuze si multe alte masini. De parca nu ar fi fost suficient zgomot, prelungit pana pe la 11 noaptea, avem de ieri un nou vecin...situat la cativa metri distanta de balconul nostru. Un pickamer, pe care muncitorii il folosesc numai...NOAPTEA, incepand cu ora 23. Ca sa vedeti contrastul, la mine in Banat dupa ora mentionata e "ora de liniste".

Azi am fost aproape lesinata la serviciu, motiv pentru care mi-am cumparat de dimineata  energizant. Altfel, as fi adormit cu capul pe tastatura.

Si cand credeam ca ne vom bucura de un somn placut, "nedisturbat" de zgomote ale prietenului nostru pickamer...a inceput!! "Tancul" a reintrat in actiune, iar noi ne-am resemnat, pusi fata in fata cu o a doua noapte alba! Nu din cauza vreunei petreceri, ceea ce ar fi fost super grovaz, ci din cauza zgomotului infernal, amplificat de lipsa termopanelor din apartamentul in care stam.
Spuneam ca Bucurestiul e pe dos. Pai cum dracu sa demolezi strazile noaptea? Mai ales in ditamai intersectia unde sunt o tona de blocuri si alea cu cate 10 etaje? Ce naiba face Primaria? Cum sa nu iti permiti sa blochezi o strada pe timp de zi pentru ca, vezi doamne, nu mai e traficul fluid, dar sa perturbi noptile a sute de cetateni din cartierul respectiv e ceva normal??

Acum as vrea sa dorm, dar nu pot! Multumim, domn primar Sorin Oprescu! App, sa stiti ca prof. Mihaltan a zis acum trei zile la o conferinta de presa ca SOMNUL ESTE FOARTE IMPORTANT PENTRU O VIATA SANATOASA! Si app, cica avem nevoie de 8-9 ore de somn. Eu de obicei, ma multumesc si cu 5, maximum 6. Dar revenind la sanatate, v-ati gandit ca sutele de persoane de la mine din cartier nu vor putea dormi nici macar o ora? Me included, of course! Ahhh, parca va pasa de sanatate. Dar parca erati si MEDIC! Sau ma insel????????????? Va doresc sa va faca utilaju' din fata blocului meu o vizita cand termina sa demoleze strada din Pantelimon (asap)!

2 comentarii:

pekler spunea...

pick-hummer

:)

din pacate ei considera ca mai bine deranjeaza noaptea decat sa incurce ziua.. dar va puteti face simtita prezenta prin reclamatii online

eu am facut o reclamatie impotriva haitei de caini vagabonzi care chelalaiau in calduri, a doua zi patrula din zona suna la noi la usa... nu stiu de unde atata graba... cand l-am reclamat pe un admin de restaurant ca a plecat cu banii mei, n-au ridicat decat receptroul sa-l sune, cica "dom'le am vorbit cu el si a promis ca va restituie banii, dar daca n-o face inseamna ca nu e serios. noi mai mult nu avem ce face."....

ce site greoi are Primaria sectorului 2!

Admin spunea...

Daca iti plac competiile intre blogeri, te invit sa participi si la aceasta. Si tin sa mentionez ca nu exista premii in bani sau bunuri. Poti castiga titlul de “Blogul saptamanii” si/sau “Blogul lunii”, urmand ca bannerul tau sa fie afisat timp de o luna, respectiv un an pe blogul BestRoBlog.
BestRoBlog isi propune doar sa gaseasca cei mai buni bloggeri din Romania.
Mai multe detalii poti afla aici :http://bestroblog.blogspot.com/