Pagini

joi, 2 iunie 2011

D'ale copilariei

Ieri a fost 1 iunie, Ziua Copilului. Am fost suprinsa de un telefon matinal, in timp ce concentrata fiind, faceam revista presei pentru sedinta zilnica de sumar. Am vazut ca suna tata, dar sincer va spun ca initial nu mi-am dat seama de motivul pentru care ma apela asa devreme (aproximativ 8.30). Mi-a inveselit ziua. Mi-a urat "La multi ani, Claudan!". Cum sa nu iti inveseleasca ziua o astfel de urare, cand esti in pragul unui sfert de secol?

Dupa ce i-am multumit, am inchis si m-am reintors la treaba. Lista lunga de taskuri si agitatia zilei de ieri mi-au dat de inteles ca sunt cat se poate de adult.

Mi-am oferit insa un moment de relaxare, chiar la birou, cand am intrat pe youtube si de dragul vremurilor de demult am ascultat Spice Girls, trupa pop cu care am crescut, dar care mi-a ramas la fel de draga chiar si acum, dupa multi, multi ani...Ciudat e ca inca tin minte toate versurile!

Mai jos, preferatele mele, in ordine aleatorie.

Spice Girls - Stop

Spice Girls - Too Much









Niciun comentariu: