Pagini

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Top 10 best trip hop music

Gusturile mele in materie de muzica sunt cat se poate de variate - de la rockereli dinalea puternice, la acoustic, drum and bass si muzica clasica, s.a.m.d. Oricum, jonglez cu ele in functie de stare :-)

Cand eram prin liceu a inceput sa imi placa foarte tare trip hop-ul. Cred ca pentru prima oara am auzit genul asta de muzica la prietena mea, Ale. Si pentru ca nu vreau sa ma lungesc cu vorba,  mai jos am realizat un top 10 cu melodiile mele preferate, care ma meeeeeega relaxeaza.
Enjoy!

10. Amon Tobin - Easy muffin



9.  Air - Playground Love



8. Hooverphonic - Mad about you



7. LAMB - Softly



6. Moloko - Fun for me




5. Massive Attack - Black milk



4. Tricky feat. Portishead - Hell is around the corner



3.  Bjork - Hyperballad



2. Tricky - Black coffee



1. Portishead - Strangers 

Un comentariu:

Anonim spunea...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
LOVELY!!!!!!!!!!!!!!! :X :X :X :X :X